Sunday, November 8, 2009

mulakan hari ini..:)

MySpace

aku tahu kesilapan aku yang dulu...
tapi beri la aku peluang berubah...
berikan aku petunjukMu...
aku tak mampu melawan lagi...
aku perlukan sokongan...
pada siapa??
kalau aku mengadu...
adakah aku akan di caci??
kalau aku bersedih...adakah kau akan katakan padaku sesuatu dan sambil tersenyum yang boleh membuatkan aku parah ???
KENAPA?? KENAPA??
aku rindu semua itu...
itu??
apa??
aku rindu dirimu yang dahulu...
YA ALLAH...
mana kekuatan aku yang dahulu??
di mana YA ALLAH??
kuatkan la hatiku ini...
apa2 pn terjadi...
aku perlu teruskannya...
msa depanku...
masa depan dia...

kau ingin membiarkan aku sentiasa begini??
kau ingin aku sentiasa mencari???
begitu??
aku tak tahu mna hilangnya kekuatan aku yang dulu...
aku tak tahu mna hilangnya diriku yang dulu...
aku tak tahu mna hilangnya SITI RAHMAH BT SARIF yang sentiasa tersenyum...sentiasa semangat...dan sentiasa ingatkan dirinya ttg ini...
ttg HATI!!
:(


MySpace

No comments:

Post a Comment